Pachet de bază
Pachetul de bază este inclus cu fiecare produs achiziționat de la noi.
În acest pachet intră :
Mai jos găsești detalii despre cum funcționează programul nostru de garanție .
Whatsapp pentru întrebări de caracter urgent .
Și Mail pentru întrebări sau suport general .
Recomandări de upgrade pentru a menține dispozitivele într-un nivel de performanță maxim pentru versiuniile noi de aplicații .
După 3 ani – 500 RON per an
Pachet de întreținere
Scapă de griji ! Noi vom rezolva în totalmente partea de întreținere regulată cu o logistică maxim simplă pentru tine, fie personal sau prin intermediul unui serviciu de curierat .
Întreținerile se fac fiecare 8 luni .
Adițional pachetului de bază, în pachetul de întreținere intră :
Ne luăm noi bătăile de cap privind logistica, oriunde în România, fie printr-un serviciu de curierat, fie venim noi personal .
Dacă este necesar, vom clona discul tău și îl vom atașa la una dintre mașinile noastre virtuale, oferindu-ți acces la distanță la fișierele tale importante.
Reducere la upgrade-uri – estimativ 20% : pentru upgrade-uri vezi pagina de upgrade pentru fiecare calculator în parte ( avem un program de schimb, prin care achiți doar diferența de performanță ) .
Eliminăm acumulările de praf și alte particule care pot afecta performanța și parametrii sonori.
- Creăm o copie de siguranță completă și criptată a datelor tale, înainte de actualizare pentru a asigura protecția totală a informațiilor.
- După actualizarea sistemului de operare, reinstalăm aplicațiile la cea mai nouă versiune posibilă .
- Actualizarea versiuniilor de microcod ( dacă sunt disponibile ) de BIOS și bootloader .
- Integrarea și deservirea consumabilelor : exemplu : schimbul ventilatoarelor dacă este cazul și adăugarea unor tweak-uri adiționale.
Garanție generală
Deși probabilitatea unei defecțiuni este una ce tinde spre 0, oferim un program de suport practic 24/7 pentru asigurarea ta, te poți adresa cu orice problemă, chiar și pentru chestii pe care nu le înțelegi sau la care ai nevoie de asistență .
Această garanție este valabilă pentru orice produs cumpărat de la noi .
Nu va fi necesar să vii la noi; vom organiza totul astfel încât procedura să fie completată în maxim 3 zile și să-ți cauzeze un disconfort minim.
Linie de WhatsApp instantă –
Vom începe prin a încerca o depanare la distanță. Dacă problema nu poate fi rezolvată în acest mod, vom prelua articolul la sediul nostru pentru reparații suplimentare.
Dacă este necesar, vom clona discul tău și îl vom atașa la una dintre mașinile noastre virtuale, oferindu-ți acces la distanță inclusiv cu performanța full a sistemului tău, astfel vei putea continua să lucrezi asupra proiectelor tale .
Dacă situația cade sub incidența garanției, vom curăța și întreține dispozitivul, efectuând modificările necesare pentru a asigura că problema nu se va repeta.
Îți oferim un calculator cu performanțe identice sau superioare, echipat cu sistemul tău de operare, aplicațiile instalate și toate fișierele personale. În cazul în care aceasta nu este o opțiune viabilă, îți vom oferi posibilitatea de a lucra la distanță pe un sistem emulat pe serverul nostru, care va avea aceeași performanță ca și sistemul tău actual, acel sistem va include o clonă a disc-ului tău .
Pentru a compensa orice inconvenient, îți oferim o reducere în magazinul nostru ca formă de compensație morală.